Szcientológia

Azoknak szól ez az oldal, akik érdeklődnek a Szcientológia egyház iránt, és szeretnének tájékozódni a témában. Leginkább egyéni nézőpontokat írok, azokról a tapasztalataimról, amiket a Szcientológiában tapasztaltam. És olyan hivatkozásokat adok, ahol további betekintést lehet szerezni az egyház szolgáltatásairól. Missziókról, Társadlom jobbító szervezetekről. Mottó: " Tudj meg róla többet, használd, és tedd jobbá az életed!" A Szcientológia az élet különböző területein segít neked.

Hogyan kezdtem

2008.04.30. 19:16 :: b74

Egy barátom hozott egy Dianetika könyvet, amiről nem tudtam semmit. Arra kért segítsek neki, mert nem érti. Mondtam, hogy elolvasom, mert én csak a nevét hallottam ennek a könyvnek.

Le sem bírtam tenni, előtte olyan könyveket vettem, amik az önfejlesztéssel, az élettel, és a képességekkel foglalkoztak. Állandóan kerestem a választ arra a kérdésre, hogy mi az életem célja? A Dianetika könyv szinte az összes kérdésemre válaszolt, és ami akkor nagyon megdöbbentett, leírta, hogyan lehetek jobb, és a problémáim forrását hol keressem. Nem csoda, hogy egyből kiolvastam. Az első dolgom az volt, hogy keressek egy Missziót, ahol további információkat adnak arról, hogyan tudom megtanulni a Dianetika könyvben leírt technikákat. Kevesebb, mint két hét múlva, már tudtam használni, és tudtam segíteni másoknak. Így lettem Szcientológus.

Aki Szcientológus lesz, az a saját szabad akaratából teszi, azért mert felismeri, hogy a környezetében élő emberek problémái nagyon hasonlóak az övéhez, és segíteni akar. Először én is a szűk környezetemben akartam változást, és persze a saját életemben, ez azóta is egyre jobb. Ezután sokkal több embernek segítettem rövid idő alatt. Olyan sikereim voltak, amikor másokon láttam az eredményt, hogy egyszerűen többet akartam tudni erről a dologról.

Ma már számtalan tanfolyamot elvégeztem, és egyre magabiztosabb vagyok. Olyan precízen lett kidolgozva az összes Szcientológia tanfolyam és szolgáltatás, amely minden embernek képes segíteni. Nem csak a beavatottaknak, vagy azoknak, akik hosszú éveket töltenek el olyan technikák használatával, amelyek lassú eredményt hoznak... Minden képzés, amelyet a képességein fejlesztésére végeztem el, nagyobb hasznot hozott, mint amekkora céllal belevágtam. Így, mivel a hosszú évek alatt óriási tapasztalatra, és sikerekre tettem szert, nem csoda, hogy Szcientológus lettem. Nem is értem azokat az embereket, akik ellenzik, annak ellenére, hogy a Szcientológia "kizárólag" javulást eredményez

Szólj hozzá!

Címkék: hogyan kezdtem

A bejegyzés trackback címe:

https://lszlbartha.blog.hu/api/trackback/id/tr59449037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása