Szcientológia

Azoknak szól ez az oldal, akik érdeklődnek a Szcientológia egyház iránt, és szeretnének tájékozódni a témában. Leginkább egyéni nézőpontokat írok, azokról a tapasztalataimról, amiket a Szcientológiában tapasztaltam. És olyan hivatkozásokat adok, ahol további betekintést lehet szerezni az egyház szolgáltatásairól. Missziókról, Társadlom jobbító szervezetekről. Mottó: " Tudj meg róla többet, használd, és tedd jobbá az életed!" A Szcientológia az élet különböző területein segít neked.

Tapasztalataim a tanfolyamokról

2008.05.30. 14:29 :: b74

Sok félreértés és kérdés merül fel a tanfolyamokkal kapcsolatban a különböző blogokban, sokszor az árak miatt, hogy borsos áruk van. Arra gondoltam leírom, én mit nyertem egy-egy tanfolyamból, ez talán segít a megítélésben.

A Dianetika könyvet olvastam el először, nagyon érdekelt. Fiatal koromban számos olyan problémám volt, amelyre nem tudtam a választ. Olyan is volt, hogy nehezen tudtam kimenni az utcára, mert rosszul lettem. A könyv rávilágított ennek okára, és ennek a felismerése már csökkentette a kellemetlenségeimet. Ezután elmentem, hogy megtanuljam, hogyan tudom kezelni. (A könyv a saját szavaimmal arról szól, hogy korábbi események, veszteségek, hogyan befolyásolják a gondolatainkat, és a testi egészségünket) A tanfolyamon számos "rejtett" dologra fény derült, és egyre jobban éreztem magam, két hétig tartott a tanfolyam, egy általam leadott órarend serint. Akkor 6000.- forint volt a tanfolyam, többet nyertem vele, mint a befizetett összeg. És azt is megtanultam, hogyan tudok másoknak (rokonok, barátok) segíteni, és ez felbecsülhetetlenné tette számomra a tanfolyamot.

Ezután kezdtem érdeklődni más tanfolyamokról. A kommunikációmmal gond volt, nem szívesen beszéltem, volt olyan szomszédom, akitől nem tudtam szabadulni, annyit tudott beszélni. Már vagy ötször elköszöntem, mondtam, hogy mennem kell, csak nem hagyta abba. Mindezek mellett, ha felelnem kellett az iskolában, vagy nyilvánosság előtt kellett beszélnem, nagyon ideges voltam..

Ezért elkezdtem egy kommunikációs tanfolyamot. Ezt is párban, egy másik tanulóval végezetem, mint az elsőt. Nagyon egyszerűnek tűnő gyakorlatok voltak. És nem egy közülük megizzasztott. Volt, amit órákig kellett végeznem, hogy elérjem a célt. És végül sikerült. Már aznap éreztem, hogy ezen a téren is sikerült javítanom az életemben. Akkor még szóba sem jött, hogy szcientológus leszek. Nem érdekelt ez a dolog, csak tanulni akartam. A szomszédommal azóta is jóban vagyok, és bármikor szívesen beszélek vele, és ha dolgom van, könnyen el tudok szabadulni. A tanfolyamon a gyakorlatok elérendő célja, alacsony követelményeket támaszt. Ennek a tanfolyamnak létezik magasabb, nagyobb elvárásokat elváró tanfolyama is. Pár évvel később ezt is elvégeztem, azóta több előadást is tartottam, bármilyen témában, feszéjezettség nélkül képes vagyok kommunikálni, nem tartom magamban az észrevételeimet. És bármit meg tudok beszélni a környezetemben élőkkel, anélkül, hogy megbántanám őket. A barátnőmmel is tíz éve élek együtt, és nincsenek vitáink, nagyon jól megbeszélünk mindent. A kommunikáció sok gondot okozott, és bár nem tudtam, a gyomorfekélyemhez sok köze volt, ez is elmúlt. Az alaptanfolyamért szintén hatezer forintot fizettem. A magasabb szintű tanfolyam pedig ötvenezer körül volt, ami bőven megérte. Többet is kaptam, mint ami az alap elvárásom volt.

Ezután sorra végeztem tanfolyamokat, tanulási technológiát, segítség nyújtást(assziszt) és így tovább. A tanfolyamok előtt mindig soknak tartottam az árát, így utólag viszont a többszörösét is megéri, mindegyik. A tanfolyamok gyakorlatokra épültek, nem csak elmagyarázták, hogyan működik...

Szólj hozzá!

Címkék: nézőpont

A bejegyzés trackback címe:

https://lszlbartha.blog.hu/api/trackback/id/tr18495073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása